9 Uur voor vertrek - Reisverslag uit Best, Nederland van Sven Koster - WaarBenJij.nu 9 Uur voor vertrek - Reisverslag uit Best, Nederland van Sven Koster - WaarBenJij.nu

9 Uur voor vertrek

Door: skoster

Blijf op de hoogte en volg Sven

20 Juli 2012 | Nederland, Best

Hallo luitjes,

We zijn er klaar voor hoor. Tenminste mijn tas is gepakt en ik vermoed die van mijn neef bijna.
Vanmiddag nog één tegenslag gehad. Ja ik weet het, het komt niet vaak voor dat ik tegenslagen heb maar ook ik moet daar aan geloven. Mijn camera die me trouwe dienst heeft bewezen in o.a. Peru en Uganda heeft besloten het vandaag te begeven. Dus ik ben nog snel met ons pap naar de stad gegaan om een nieuwe te halen. Er worden dus hopelijk nog mooiere foto's gemaakt dit keer.
Roel en ik zullen morgen om 4 uur 's ochtends opgehaald worden door mijn oom om naar Brussel gebracht te worden. We hebben het geluk dat mijn oom en zijn broer naar de afsluiting gaan van de Tour de France waardoor ze toch morgen naar Parijs zouden gaan met de auto. En laat Brussel net op de route liggen.
Om 07:05 uur 's ochtends zullen we vliegen om na een korte overstap in Zürich toch echt om 22:00 uur 's avonds te landen in Mumbai. Voor jullie in Nederland zal het dan nog 18:30 uur zijn.
Hoe en wat we precies de eerste anderhalve week gaan doen lezen jullie in de loop der tijd wel op de blog want ook dat is voor ons nog een verrassing. Zo weten we bijvoorbeeld ook nog niet wat we de eerste avond doen aangezien we de volgende morgen weer om 05:00 uur op het vliegveld moeten zijn.
In de maand augustus zullen we vrijwilligerswerk gaan doen in een lokale gemeenschap. Wat we zullen gaan doen ook nog geen idee. Waarschijnlijk wat les geven en nog andere activiteiten. In ieder geval zullen we die maand ons onderblijven hebben in een nonnen klooster.

Groetjes en tot over iets meer dan een maand iedereen!

P.S: Ik ben met mijn minor aangenomen voor het project bij Simgas. Waardoor ik van ongeveer 9 november t/m 31 januari in Tanzania zal zijn.

  • 21 Juli 2012 - 16:09

    Petra Koster:

    Hee Svennie, is de reis goed verlopen? Lekker aangekomen daar in India? Ook nog een beetje kunnen slapen omdat het thuis wat minder ging door 2 druktemakers? Haha! We hebben zelf vandaag ook nog de laatste inkopen gedaan voor de vakantie dus ook wij zijn er klaar voor! We hopen nog iets van je te horen! Groetjes thuis

  • 22 Juli 2012 - 10:21

    Manon Vogels:

    Haa Sven,

    Ik heb echt zo'n grote bewondering voor het feit dat het lijkt alsof je aleen maar onderweg bent!! buhbuh.. mijn tijd komt nog wel...!

    Veel plezier, ik doe m'n best om je te volgen.

    Liefs, Manon

  • 23 Juli 2012 - 16:26

    Hallo Roel En Sven:

    Zo het eerste deel zit er op en jullie zijn goed aangekomen.
    Het is maar goed dat we weten dat het vakantie is, want als we het reisprogramma
    leven zijn we nu al bek af.
    Hier is alles oke met het kleine grut, ze zijn er nog steeds alle vijf en ik
    hoor ze al aardig piepen.
    woensdag krijgen we die van Britt erbij, donderdag Google en vanaf
    volgende week ben ik ook verantwoordelijk voor die van Hilke.
    Ik denk dat we maar een dierentuin openen.
    Veel plezier en tot horen,ziens of schrijfs.
    Groetjes pap en mam

  • 28 Juli 2012 - 08:09

    Marion :

    Hoi Sven

    Is de reis goed verlopen?
    Hoe is het daar in het verre India, geniet je er lekker van?

    Wanneer beginnen jullie met het vrijwilligers werk?

    Wij horen het wel.

    Groetjes Jan & Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Sven

Reislustig persoon.

Actief sinds 15 Dec. 2011
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 141945

Voorgaande reizen:

15 April 2015 - 13 Augustus 2015

Ghana project 2015

01 September 2014 - 01 Februari 2015

Exchange Taiwan

07 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Backpacken door een deel van de Balkan

09 November 2012 - 31 Januari 2013

Stage Tanzania

21 Juli 2012 - 01 September 2012

Zuid-Oost India

02 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Vrijwilligerswerk Uganda

18 April 2009 - 05 Mei 2009

Peru HBC

Landen bezocht: