Twintig uur voor vertrek - Reisverslag uit Best, Nederland van Sven Koster - WaarBenJij.nu Twintig uur voor vertrek - Reisverslag uit Best, Nederland van Sven Koster - WaarBenJij.nu

Twintig uur voor vertrek

Door: skoster

Blijf op de hoogte en volg Sven

15 December 2011 | Nederland, Best

Twintig uur voor vertrek


Geplaatst op 01 jul 2011 - 16:03


Zonnebrand: check
Deet: check
Malerone: check
Kleren: check

En zo kan ik natuurlijk nu nog wel heel de dag rondlopen maar mijn tas is nu ingepakt, mijn dagrugzak staat klaar en ik ben er nu echt helemaal klaar voor om te vertrekken. Mocht ik uiteindelijk dingen missen dan zal het wel niet belangrijk geweest zijn en hoop ik het nog in Kampala te kunnen kopen en anders moet ik zonder doen. Dat zal ook wel geen ramp zijn.

Gister heb ik nog een mooi afscheidsfeestje / start van de vakantie feest / verjaardagsfeest gehad. Wat geeft dat toch nog een fijn gevoel om toch nog even iedereen te zien voordat je een maand in Afrika zit. Dinsdag had ik dat ook met het familiefeest ook de familie bedankt hiervoor.
Ondanks dat sommige het nog steeds lastig vinden om een leuk cadeau voor mij te bedenken is het echt niet erg dat ze gewoon geld geven. Dit komt altijd van pas namelijk! Maar ondanks dat heb ik ook echt bijzondere cadeaus gekregen. Zo mag ik als ik terug kom met de jongens van de Clan (Jeroens Clan) uit eten bij de Longhorn. Ik weet zeker dat dit nu al een geslaagd feest gaat worden. Ik heb ook nog van mensen een gelukspoppetje uit Peru gekregen, en deze zal een mooi plekje in mijn buideltasje krijgen zodat ik die altijd bij me zal dragen. Het laatste noemenswaardige cadeau is van een groep geweest die me een tas vol met cadeautjes hebben gegeven en ieder uur mag ik in het vliegtuig één cadeautje uitpakken. Zo heb ik tenminste nog wat te doen tijdens de lange vliegreis! Het is straks toch een vlucht van 10 uur plus nog 2 uur aan overstap tijd in Istanbul. (Op de terugweg zal ik hier nog een goede middag de stad gaan verkennen!)

Nogmaals iedereen die op het feest is geweest gister bedankt voor jullie aanwezigheid en voor de plezier/succes wensen voor de komende maand!

Ik zal zometeen nog even snel een rondje kermis maken om toch nog even de Bestse kermis geproefd te hebben, en dan zal ik vanavond niet al te laat naar bed gaan want morgen heb ik de trein van 06:57 uur om naar Schiphol te gaan! Wat komt het toch allemaal dicht bij en wat heb ik er toch veel zin in!

Zo zie je maar weer dat als je je dromen blijft najagen dat je ze ook waar kan maken, zolang je maar durft te ondernemen in je leven!

Groetjes en tot vanuit Uganda!

Sven

P.S: Hieronder nog even mijn vliegschema:

11:35 uur vertrek vanuit Schiphol
16:05 uur aankomst Istanbul

18:35 uur vertrek Istanbul
01:10 uur aankomst Entebbe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sven

Reislustig persoon.

Actief sinds 15 Dec. 2011
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 141983

Voorgaande reizen:

15 April 2015 - 13 Augustus 2015

Ghana project 2015

01 September 2014 - 01 Februari 2015

Exchange Taiwan

07 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Backpacken door een deel van de Balkan

09 November 2012 - 31 Januari 2013

Stage Tanzania

21 Juli 2012 - 01 September 2012

Zuid-Oost India

02 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Vrijwilligerswerk Uganda

18 April 2009 - 05 Mei 2009

Peru HBC

Landen bezocht: